W jego ocenie w ten sposób wejście jego firmy na rynek e-commerce stało się faktem.
– Oprócz e-gier hazardowych od dziś gracze z Polski mogą zagrać w Lotto, Lotto Plus, Mini Lotto lub Eurojackpot przez internet oraz aplikację mobilną. Wejście w obszar e-commerce jest kolejną fazą dynamicznego rozwoju spółki, a także wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów Totalizatora Sportowego. To największe zmiany w ponad 60-letniej historii spółki, które wcześniej ze względu na obowiązujące w Polsce prawo nie mogły zostać zrealizowane – dodał Cieślik.
- Ten wielki krok w kierunku spełniania potrzeb klientów oznacza digitalizację oraz wdrożenie innowacyjnych i nowoczesnych narzędzi sprzedaży produktów online, a także zwiększenie przychodów Totalizatora Sportowego, a co za tym idzie, także większe środki przekazywane na rozwój sportu i kultury – powiedział prezes.
Podkreślił też, że dzisiejszy start spółki w sferze online’u to dopiero wstęp do obecności firmy w tym segmencie. – Pamiętajmy, że jest to początek bardzo ważnego procesu dalszego rozwoju naszych usług. Realizując go, będziemy się uważnie wsłuchiwać w opinie naszych graczy – dodał Cieślik.
- Chcemy rozwijać wielokanałową sprzedaż naszych produktów. To przyszłość każdej formy z ambicjami, która dba o swych klientów – podkreślił prezes.
Według jego informacji w przypadku sprzedaży produktów Lotto przez internet partnerem spółki jest firma International Game Technology PLC (IGT), a dostawcą platformy kasyna internetowego jest konsorcjum Playtech Services oraz Playtech Software.