Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego – „Zielono mi”.

Nowa kampania PGE ma charakter wizerunkowo-produktowy i składają się na nią trzy 30-sekundowe spoty – dwa wizerunkowe i jeden produktowy. 

- Nasze działania to wyjście naprzeciw potrzebom klientów, którzy poszukują ekologicznych i przyjaznych środowisku rozwiązań – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

- Jako lider sektora energetycznego i największy wytwórca energii elektrycznej z OZE, sukcesywnie umacniamy swoją pozycję na tym rynku - dodaje. - PGE to dzisiaj kilkanaście farm wiatrowych na lądzie, ponad trzydzieści elektrowni wodnych, a także bardzo ambitny plan związany z inwestycjami w panele fotowoltaiczne i zaawansowany program budowy farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim, które zasilą czystą i ekologiczną energią nawet kilka milionów gospodarstw domowych – uważa Baranowski.

- Nasza zielona transformacja to także oferta dla klientów – stacje ładowania samochodów elektrycznych, e-carsharing, oferta instalacji fotowoltaicznych dla odbiorców indywidualnych, a także ciepło systemowe, czyli ograniczanie smogu poprzez przyłączenia budynków do sieci ciepłowniczej – informuje prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

- To doskonały dowód na to, że – zgodnie z hasłem kampanii – mamy energię do zmian. Ponadto, to na nas, liderze sektora, ciąży największa odpowiedzialność za jego transformację i my tę niezwykle ambitną misję sukcesywnie realizujemy – stwierdza na zakończenie Baranowski.

{crossposting}