Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Cztery wideokonferencje wiceministra rozwoju, pełnomocnika prezesa Rady Ministrów ds. polskiej marki Andrzeja Guta-Mostowego z branżą turystyczną nt. przeciwdziałania skutkom epidemii koronawirusa – to bilans mijającego tygodnia. W sumie obejrzało je kilkadziesiąt tysięcy internatów.

Codzienne, intensywne konsultacje online z poszczególnymi sektorami branży turystycznej były okazją do wymiany pomysłów z ok. 100 przedstawicielami stowarzyszeń i organizacji turystycznych. A także kontaktu z tysiącami widzów, którzy na bieżąco komentują i przesyłają pytania.

- Cała branża może liczyć na nasze wsparcie.  Codziennie rozmawiamy z przedsiębiorcami i konsultujemy rozwiązania pomocowe na tę wyjątkową sytuację. Dziękuję za konstruktywną postawę! Muszę przyznać, że wiele korzystnych dla sektora rozwiązań wypracowaliśmy wspólnie w ramach wideokonferencji z udziałem branży – podkreśla wiceminister rozwoju Andrzej Gut-Mostowy.

- Skala odsłon i uczestnictwa w wideokonferencjach pokazuje, że jesteśmy w stanie dotrzeć z propozycjami rozwiązań do każdego zainteresowanego. Zaangażowanie sektora turystycznego we wspólny cel jest bardzo budujące – podkreśla minister Gut-Mostowy.

Na najbliższe dni resort rozwoju planuje kolejne wideoczaty, m.in. z Lokalnymi Organizacjami Turystycznymi, Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi i Polską Organizacją Turystyczną.

- Gdy po kryzysie wywołanym epidemią wróci chęć podróżowania, to Polacy będą wybierali przede wszystkim Polskę. Musimy być przygotowani z promocją i dobrą ofertą, żeby ożywić krajową turystykę – wskazywał wiceszef MR podczas wideoczatu z branżą hotelarską.

{crossposting}