Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

PKN Orlen realizuje strategię ujednolicania wizerunku swoich stacji na zagranicznych rynkach. W ramach cobrandingu już na wszystkich stacjach w Niemczech i niemal wszystkich w Czechach oraz na Słowacji do lokalnych brandów star i Benzina dołączył logotyp Grupy Orlen. Ponadto pod Berlinem powstaje testowa stacja wyłącznie pod marką Orlen.

- Nasza działalność biznesowa pozytywnie wpływa na ocenę krajowej gospodarki, dlatego zależy nam, żeby jeszcze bardziej wzmacniać pozycję PKN Orlen za granicą - mówi Daniel Obajtek, prezes firmy. 

- Spójny wizerunek na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni, pozwoli nam pełniej wykorzystywać nasz potencjał – uważa Obajtek. - Umożliwi też dotarcie do nowych grup docelowych, a tym samym będzie wspierać naszą sprzedaż.

Chcemy być, tak jak w Polsce, kojarzeni jako marka godna zaufania, wysokiej jakości i często pierwszego wyboru. Proces ujednolicania wizerunku stacji będziemy wzmacniać poprzez dalsze zaangażowanie w jedną z najpopularniejszych dyscyplin na świecie, czyli Formułę 1, w której w nadchodzącym sezonie będziemy obecni jako sponsor tytularny zespołu Alfa Romeo Racing Orlen – dodaje Daniel Obajtek. 

Logotyp firmy pojawił się już na wszystkich 586. stacjach star w Niemczech, a także na 405. z 415. stacji w Czechach i 8. z 10. stacji na Słowacji działających pod marką Benzina.

{crossposting}