Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Skutery elektryczne polskiej marki Hop.City wyjechały na ulice Lizbony w ramach projektu wspieranego przez biuro Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) w Portugalii. Polski producent jednośladów z napędem elektrycznym rozpoczął współpracę z kluczowym graczem z branży food delivery na tamtejszym rynku.

- Projekt marki Hop.City skutecznie wpisuje się w zmiany, jakie dokonują się na rynku portugalskim w związku z pandemią COVID-19, ale też w aktualne trendy związane z rozwojem miejskiej elektromobilności. W wyniku ograniczenia działalności konwencjonalnej branży gastronomicznej, rynek zamówień jedzenia online rozwija się w bardzo szybkim tempie.

Konieczne staje się sprostanie nowym potrzebom i wymaganiom klientów. W Portugalii odpowiedzią na te zmiany są właśnie skutery elektryczne. Cieszymy się, że to polska firma będzie kolejnym graczem w tej branży w Portugalii. Biuro PAIH w Lizbonie wsparło firmę w procesie logistycznym, w tym także przy legalizacji pojazdów, tak aby mogły one pełnoprawnie wyjechać na ulice Lizbony - mówi kierownik biura PAIH w Portugalii, Dariusz Duda.

PAIH jest instytucją doradczą, działającą we współpracy z Grupą Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) pod kierownictwem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. To pierwszy punkt kontaktu dla eksporterów i inwestorów. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez sieć biur na całym świecie.

{crossposting}