Ciężki dla naszych portfeli przełom roku uświadomił wszystkim, że epoka taniej energii nieodwołalnie minęła. Niestety, alternatywa: środowisko albo tanie, lecz szkodliwe technologie tak naprawdę nie pozostawia nam wyboru.
W tym roku biało-czerwone Godło „Teraz Polska” po raz 32. trafi do firm tworzących polskie produkty i usługi najwyższej jakości. Będzie „doradzać” milionom klientów w dokonaniu właściwego wyboru podczas zakupów, bo wyróżnia produkt w sposób wyjątkowo skuteczny.
Tegoroczne Igrzyska w Tokio okazały się zwycięstwem idei olimpizmu nad pandemią koronawirusa. Widzieliśmy co znaczy radość z wysiłku i poszanowanie uniwersalnych zasad etycznych.
Tak w skrócie można podsumować wyniki najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” przez Centrum Badań i Analiz Rynku (ASM) w październiku br. na próbie 1077 dorosłych Polaków.